צמחי מרפא סיניים

צמחי המרפא מהווים את הבסיס לפרמקולוגיה – תורת התרופות המודרנית.
צמחי המרפא הסיניים הם אחד מהכלים הרבים שהרפואה הסינית מציעה על מנת לטפל בדיסהרמוניה באדם. השימוש בצמחי המרפא בסין הוא חלק מהתרבות הסינית מזה אלפי שנים.

בכתבי הרפואה הסינית מתועדים מאות צמחים וחומרים, ששימשו ועדיין משמשים לטיפול במגוון מצבים רפואיים, מהתקררויות ושפעת, עד למחלות פנימיות כגון סכרת, דלקת מפרקים שגרונית, מחלות נשים שונות ועוד. כיום בסין רפואת הצמחים היא חלק אינטגראלי ממערכת הרפואה המסורתית, ומהווה שיטת טיפול בבתי חולים.

אשמח ליעץ ולענות על כל התלבטות או שאלה בנושא , ניתן לפנות אלי ישירות בווטסאפ ואחזור בהקדם (לחץ כאן)

מה מיוחד בצמחים הסיניים?

ברפואת הצמחים הסינים אנו מתבוננים בצמח בצורה שונה ומאבחנים את האיכויות השונות שיש לו כדי לטפל בדיסהרמוניות השונות בגוף.

חלקים בצמח – הצמחים גדלים באזורים שונים בסין, ונאספים על פי עונת השנה בה הצמח נמצא בשיא הפוטנציאל הטיפולי שלו. חלקי הצמח השונים גם הם נקטפים רק בזמן שהם בשלים לכך, כך שצמח אחד, אשר אנו משתמשים במספר מחלקיו, כל חלק יקטף או ייקצר בזמן אחר. כל זה כדי לשמור על האיכויות הטיפוליות של כל חלק בצמח.

טמפרטורה – הסינים ראו שלכל צמח יש טמפרטורה משלו. מדד סולם טמפרטורת הצמחים נע בין קר מאוד לחם מאוד, כאשר בין שני הקטבים ישנם צמחים שהם מעט קרירים, מעט חמימים ואף צמחים נייטרלים. חשוב מאוד שהמטפל יתאים את הצמחים למטופל על ידי ההסתכלות בטמפרטורה של הצמח ובנטייה של המטופל. כלומר, מטופל שרגיש לקור, המטפל יתאים לו צמחים יותר מחממים, בשונה ממטופל הסובל מחום שאנו ניתן צמחים קרירים.

טעמים – לכל צמח יש את הטעם שלו כאשר כל טעם יש לו כלי טיפולי אחר.

חריף: לצמחים עם טעם חריף יש יכולת פיזור חזקה. הם משמשים לפיזור של אנרגיה ודם, טובים לטיפול במחלות כמו שפעת והצטננות, ומפסיקים כאב.

חמוץ: איכות הצמחים החמוצים הם הפוכים מאלו של החריפים ולכן הם גורמים לכיווץ. אלו צמחים שימושיים במצבים של הפרשות מרובות, הזעות ספונטניות ובריחות שתן.

מתוק: הטעם המתוק גורמת לתנועת האנרגיה לעלות למעלה, ולכן יהיו טובים במצבים של חולשה ודיכאון. צמחים עם טעם מתוק עדין מיטיבים עם מערכת העיכול, להבדיל ממזון עם טעם מתוק חזק כגון עוגיות ועוגות, שיכולות דווקא לפגוע במערכת העיכול.

מר: הטעם המר יש לו יכולת להוריד את האנרגיה כלפי מטה ולכן טובים במצבים של כאבי ראש חזקים והרגשת חום בחלק העליון של הגוף. לחלק מצמחים אלו יש גם יכולת לשלשל.

מלוח: הטעם המלוח גם הוא מוריד למטה, ולכן גם הוא משמש כמשלשל. יש לו גם יכולת לרכך גושים והצטברויות כגון גויטרים וציסטות.

טפל: אלו בעצם צמחים שהם “חסרי טעם”, וצמחים אלו לרוב משתנים.

איברים ומרדיאנים – הרפואה הסינית מסתכלת על איברים מסוימים בגופינו כמו הכבד, הכליות, הטחול, הריאות והלב, כאשר יש לכל איבר מבחינה סינית תפקודים מיוחדים בגוף האדם. כאשר איבר אחד או מספר איברים בגוף נמצאים בחוסר איזון, הם אינם עושים את תפקידם בגוף ומביאים את האדם למצב של חולי. לרפואת הצמחים יש יכולת להשפיע על האיברים הפנימיים ועל האנרגטיקה של האיבר ותפקודו. לכל איבר יש צמחים שמשפרים כל תפקיד ותפקיד של האיבר, הם נותנים חיות לאיבר, ומשפיעים על המרידיאן השייך לו.

מהי פורמולת צמחים?

הטיפול בצמחי מרפא נעשה אך ורק על ידי מטפל מוסמך ולאחר תשאול ואבחון מדויק של המטופל.
כאשר אנו רוצים לטפל בעזרת צמחי מרפא סיניים, כמעט תמיד נבנה למטופל פורמולה המורכבת מכמה צמחים ולא ניתן צמח אחד בודד. יתרונותיה של שיטה זו הם שהרפואה הסינית מזהה איכויות “סינרגיסטיות” בצמחים, כלומר איכויות אשר ביחד הן נותנות עוצמה חזקה יותר מאשר כל אחת לחוד, ולכן הצמחים מחזקים זה את פעולתו של זה.
יתרון נוסף הוא שישנם צמחים אשר ממתנים או מגנים על הגוף מפני פעילות יתרה של צמח אחר או צמחים אשר מנטרלים פעילות לא רצויה של צמח כלשהוא אולי חזק בתחום אחד אבל בעל השפעה שלישית באזור אחר.
הפורמולות מבוססות על מרשמים קלאסיים של רופאים סינים ותיקים, כאשר המטפל בדרך כלל מבצע כמה שינויים כדי לדייק בטיפול ולהתאים את הפורמולה למטופל ספציפי. הפורמולות הסיניות מותאמות לכל מטופל באופן אישי, וכוללות התייחסות למצב הרב-מערכתי שלו, בנוסף לתלונה העיקרית, כך אפשר להגיע לרמה גבוהה מאוד של אפקט טיפולי.

באילו מצבים ניתן לטפל בעזרת צמחים סיניים?

צמחי המרפא הסיניים ,כמו הדיקור, מטפלים במגוון רחב מאוד של בעיות בעיקר ברפואה פנימית – כגון יתר לחץ דם, סכרת, כולסטרול גבוה, מחלות פרקים, בעיות מחזור, מצבים נפשיים ועוד.

כיצד לוקחים את הצמחים?

צמחי המרפא מגיעים בכמה צורות לקיחה:
RAW – צמחים חיים שאותם יש לבשל במים ע”פ הנחיות מפורטות.
טינקטורה – מיצוי הצמחים על ידי אלכוהול ובישול במים.
אבקה – טחינת הפורמולה לאבקה.
קפסולות – הכנת אבקה והכנסתה לתוך קפסולות.

את צורת הלקיחה ומינון התרופה קובע המטפל בהתאם למצב המטופל.

האם הצמחים בטוחים?

הצמחים גדלים בסין ומגיעים לארץ לאחר בדיקות מחמירות בארה”ב הכוללות אישור FDA . בארץ קיימים יותר מ 200 צמחים סיניים אשר נמצאים בשימוש, בסין המגוון רב אף יותר. את חלק מהצמחים הסיניים אתם כבר מכירים- כגון קינמון, כורכום, זנגביל, לענה, מנטה, קליפות תפוז ועוד. הטיפול בצמחים הינו בטוח כאשר הוא נעשה על ידי מטפל מוסמך ומנוסה בצמחי מרפא. כאשר הטיפול אינו נעשה על ידי איש מקצוע, הצמחים יכולים לא רק לא להועיל לאדם אך אפילו להזיק לו.

אזהרות:

כאן המקום לעורר את תשומת הלב למשתמשים בצמחי מרפא בכלל ובצמחי מרפא סיניים בפרט – אין להקל ראש ואין ליטול תרופות צמחים מבלי להיוועץ ברופא או מומחה בתחום. תרופות הנעשות מצמחי מרפא מכילות חומר פעיל מרוכז, שיש לדעת וללמוד את תכונותיו. לפני הטיפול בצמחים מומלץ להביא רשימת תרופות שאתה נוטל על מנת למנוע התוויות נגד ופעילות בין תרופתית, אשר עלולה להזיק במקום להועיל.

המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי מגורם מקצועי מוסמך, אין לראותו כהמלצה ו/או הוראה ו/או עצה לשימוש במוצרים ו/או לשינוי או הורדה של תרופה כלשהי ו/או להוות הצהרה לגבי יעילות המוצרים או תכונותיהם. המוצרים לא הוכחו מדעית ואינם מיועדים לשמש כתחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. השימוש במוצרים עשוי להוביל לתוצאות שונות מאדם לאדם, והמשתמשים מוותרים בזאת על כל טענה, תביעה או דרישה מהחברה בהקשר זה. מוצריה של חברת ליף אוף לייף מבית נעמי דרור אינם תרופות וגם הם אינם מהווים תחליף לכל תרופה או שימוש אחר מגורם רפואי מקצועי מוסמך. אין בתמונות שבאתר זה כדי להוות מצג או התחייבות כלשהם באשר ליעילות המוצרים.

קוד הקופון הוא

SHOPPINGIL15

עד 40% + 15% הנחה נוספים על כל המוצרים באתר , קופון : ShoppingIL15

לקבלת קוד הקופון למייל מלאו את הפרטים בטופס

נקודות מכירה ואיסוף של
מוצרי Leaf of Life:

ירושלים והסביבה

אזור המרכז

אזור הצפון

*לאחר בחירת משלוח מסוג "איסוף עצמי בחינם" נציג יצור עמך קשר לבחירת נקודת משלוח ותיאום הגעה.
** נקודות איסוף עם Mama Flow בלבד

יש לוודא עם הנציג שיש מלאי בנק איסוף הרלוונטית

צריכים עזרה? דברו איתנו בווטסאפ.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋 אפשר לעזור?
דילוג לתוכן