ספינינג בייביז (Spinning Babies)

ספינינג בייביז (Spinning Babies) הינה גישה מיילדותית שפותחה ע"י המיילדת האמריקאית גייל טולי, המתייחסת למיקום העובר באגן, תוך כדי התבוננות באנטומיה ופזיולוגיה של האגן. לפי גישה זו ניתן להסיק כי רקמות אגן האם יכולות להשפיע על מנח העובר והתקדמותו בתעלת הלידה.

בספינינג בייביז אנו מאמינים בשימור הגוף במהלך ההריון על ידי תרגילים שונים המקנים לאגן איזון ומאפשרים מקום לעובר, כך שהעובר יכול להיכנס לתנוחה אידיאלית לקראת הלידה.

ספינינג בייביז נותנת לנו מבט חדש על תהליך הלידה. אם עד היום כל מה שידענו לשאול לגבי התקדמות הלידה היא "כמה פתיחה יש לי?" , בגישה של ספינינג בייביז אנו שואלים "איפה נמצא העובר באגן?"

מיקום העובר באגן הינו בין היתר זה שיקבע את אופי התקדמות הלידה. על ידי תנועות סיבוביות של העובר, העובר עובר בתעלת הלידה ומשפיע על מחיקה ופתיחה של צואר הרחם.

מה משפיע על תנוחת העובר באגן?

תנוחת העובר באגן מושפע בעיקר מהרקמה הרכה המרפדת ומחזיקה את האגן. האגן שלנו מורכב מעצמות, ארבעה מפרקים המאפשרים תנועה באגן, רצועות המחזיקות את הרחם ושלד, שרירים הנותנים למבנה כוח ויכולת כיווץ, ופאשיה שעוטפת את המערכת כולה.

כאשר נוצר חוסר איזון ברצועה, שריר או פאשיה זה יכול להשפיע על צורת הרחם או צואר רחם אשר משליך על מיקום העובר באגן. העובר שלנו בסה"כ מתאים את עצמו למקום הקיים ברחם, תפקידינו לעזור ליצור לו מרחב מתאים כדי לעבור בו בקלות. ניתן להשיג איזון של האגן על ידי ביצוע של תרגילים שונים במהלך ההריון ולידה.

ספינינג בייביז נאחזת בשלושה עקרונות חשובים, והם: איזון, כוח משיכה ותנועה

סדר העקרונות הינו חשוב, כלומר הדבר הראשון שאנו רוצים להשיג זה איזון באגן. לאחר השגת איזון, כוח משיכה ותנועה יתאפשרו.

אשמח ליעץ ולענות על כל התלבטות או שאלה בנושא , ניתן לפנות אלי ישירות בווטסאפ ואחזור בהקדם (לחץ כאן)

כיצד ניתן לאזן את האגן?

במהלך ההריון ובמהלך החיים שלנו בכלל, אורח החיים שלנו לא תמיד מאפשר לגוף שלנו להישאר מאוזן. לעיטים נמצא את עצמינו עומדות ונשענות על רגל אחת יותר מהשניה. אולי אנחנו יושבות בתנוחה לא סימטרית בבית או בנהיגה. מבלי שאנו שמות לב אנו משנות כל הזמן את מאזן האגן, ויש לזכור כי מנח האם משפיע על מנח העובר ברחם במהלך ההריון ולידה. חוסר איזון של האגן עלול להקטין את המרחב של העובר ברחם, מה שיכול להפריע לו להיכנס לתנוחה אידיאלית לקראת הלידה. ולכן במהלך ההריון חשוב לבצע תרגילים לאיזון האגן.

בכדי להשיג איזון של האגן אנו מתחילים ברצף של שלושה תרגילים המכונים "שלושת האחיות של איזון":

  1. ריבוזו Rebozo
  2. היפוך לפנים Forward leaning inversion
  3. שכיבה צידית Side lying Release

את שלושת התרגילים הללו ניתן לבצע החל משבוע 24 להריון בכדי לשמור על איזון. כל אחד מהתרגילים עובד על שחרור של רצועות שונות העוטפות את הרחם, שרירים המצטלבים עם האגן ורחם, ומרחיבים את האגן לאפשר את תנועת העובר.

מומלץ לקרוא עוד על השיטה ותרגילים מומלצים באתר של ספינינג בייביז – www.spinningbabies.com

המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי מגורם מקצועי מוסמך, אין לראותו כהמלצה ו/או הוראה ו/או עצה לשימוש במוצרים ו/או לשינוי או הורדה של תרופה כלשהי ו/או להוות הצהרה לגבי יעילות המוצרים או תכונותיהם. המוצרים לא הוכחו מדעית ואינם מיועדים לשמש כתחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. השימוש במוצרים עשוי להוביל לתוצאות שונות מאדם לאדם, והמשתמשים מוותרים בזאת על כל טענה, תביעה או דרישה מהחברה בהקשר זה. מוצריה של חברת ליף אוף לייף מבית נעמי דרור אינם תרופות וגם הם אינם מהווים תחליף לכל תרופה או שימוש אחר מגורם רפואי מקצועי מוסמך. אין בתמונות שבאתר זה כדי להוות מצג או התחייבות כלשהם באשר ליעילות המוצרים.

קוד הקופון הוא

SHOPPINGIL15

עד 40% + 15% הנחה נוספים על כל המוצרים באתר , קופון : ShoppingIL15

לקבלת קוד הקופון למייל מלאו את הפרטים בטופס

נקודות מכירה ואיסוף של
מוצרי Leaf of Life:

ירושלים והסביבה

אזור המרכז

אזור הצפון

*לאחר בחירת משלוח מסוג "איסוף עצמי בחינם" נציג יצור עמך קשר לבחירת נקודת משלוח ותיאום הגעה.
** נקודות איסוף עם Mama Flow בלבד

יש לוודא עם הנציג שיש מלאי בנק איסוף הרלוונטית

צריכים עזרה? דברו איתנו בווטסאפ.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋 אפשר לעזור?
דילוג לתוכן