זן שיאצו וטווינא

השיאצו והטווינא הן שני טכניקות טיפול במגע אשר מגיעות אלינו המזרח הרחוק. שני השיטות מבוססות על העקרונות של הרפואה הסינית וכוללות טכניקות כגון מתיחות, מניפולציה של שרירים ועבודה על המרידיאנים (ערוצי האנרגיה) על מנת לווסת את המהלך האנרגטי בגוף ולהחזיר את האיזון, ועל ידי כך להביא את המטופל למקום בריא יותר.

– יש לציין ששני הטכניקות נעשות באופן צנוע ומקצועי ומתבצעים בביגוד מלא.

שיאצו

והי השיטה העדינה יותר מבין השניים, היא שקטה ורכה ולרוב מתבצעת על מזרן טיפולים או לחילופין מיטת טיפולים.

הטיפול המסורתי בשיאצו הינו מבוסס על העקרונות של הרפואה הסינית, ועובד על מסלולי המרידיאנים בגוף, כאשר כל מרידיאן הוא תחת השפעת איבר מסוים ואחראי על תפקודים שונים באדם. העבודה בשיאצו תתמקד במרידיאנים שאובחנו כלא מאוזנים בטכניקות של לחיצות על נקודות ספציפיות או אזורים יותר נרחבים בעזרת האצבעות, בכפות הידיים, מרפקים, ברכיים ולעיתים אף בכפות הרגליים.

לפני הטיפול, המטפל יאבחן אם מדובר במצב של "עודף" או "חסר" הנקראים ביפנית KYO/ JITSO.

באיזור שיש בו "עודף" – (JITSO) הטיפול המתאים יהיה “פיזור” האנרגיה העודפת ע”י תנועה רבה, לחיצות מהירות ולא עמוקות מידי בטכניקות רבות ומגוונות (טלטולים, מתיחות, רוטציות של מפרקים ועוד).
באזור שנמצא בו "חסר" – (KYO) הטיפול יהיה “מילוי אנרגיה”- טיפול איטי, עמוק, הישארות זמן רב בנקודה וחימום.

טווינא

שיטת טיפול מגע קצת יותר חזקה ומניעה מהשיאצו. היא מהירה יותר, אנרגטית וקשה יותר ומתבצעת לרוב על מיטת טיפולים או כסא.

בטיפולי טווינא העבודה בד"כ ממוקדת באזור ספציפי בעייתי, שלרוב הינו טיפול בעודפים המצטברים בנקודות או במסלולים האנרגטים, ועל ידי כך לפזר אותם ולפתוח את המקום לזרימה חופשית של צ’י (אנרגיה) ועל ידי כך להביא לריפוי האזור הפגוע.

העבודה בטווינא הינה מהירה וחזקה מאוד ולכן לרוב הטיפול יהיה קצר יחסית כדי לא לגרום לתנועה שיכולה לפגוע בצ’י של המטופל. יש לציין שבמצבים מסוימים מתקבלות תוצאות טובות מהר מאוד לאחר הטיפול.

כל טיפול נבנה על פי האבחנה ומותאם אישית לצרכי המטופל ולכן הבחירה אם לטפל בשיאצו או בטווינא היא תלויה במצב המטופל, בתלונה העיקרית ובסימפטומים הנלווים לו.

לשאלות ופרטים נוספים את מוזמנת ליצור קשר ולקבוע תור לטיפול.

המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי מגורם מקצועי מוסמך, אין לראותו כהמלצה ו/או הוראה ו/או עצה לשימוש במוצרים ו/או לשינוי או הורדה של תרופה כלשהי ו/או להוות הצהרה לגבי יעילות המוצרים או תכונותיהם. המוצרים לא הוכחו מדעית ואינם מיועדים לשמש כתחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. השימוש במוצרים עשוי להוביל לתוצאות שונות מאדם לאדם, והמשתמשים מוותרים בזאת על כל טענה, תביעה או דרישה מהחברה בהקשר זה. מוצריה של חברת ליף אוף לייף מבית נעמי דרור אינם תרופות וגם הם אינם מהווים תחליף לכל תרופה או שימוש אחר מגורם רפואי מקצועי מוסמך. אין בתמונות שבאתר זה כדי להוות מצג או התחייבות כלשהם באשר ליעילות המוצרים.

קוד הקופון הוא

SHOPPINGIL15

עד 40% + 15% הנחה נוספים על כל המוצרים באתר , קופון : ShoppingIL15

לקבלת קוד הקופון למייל מלאו את הפרטים בטופס

נקודות מכירה ואיסוף של
מוצרי Leaf of Life:

ירושלים והסביבה

אזור המרכז

אזור הצפון

*לאחר בחירת משלוח מסוג "איסוף עצמי בחינם" נציג יצור עמך קשר לבחירת נקודת משלוח ותיאום הגעה.
** נקודות איסוף עם Mama Flow בלבד

יש לוודא עם הנציג שיש מלאי בנק איסוף הרלוונטית

צריכים עזרה? דברו איתנו בווטסאפ.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋 אפשר לעזור?
דילוג לתוכן