תוסף תזונה להגברת חלב אם

אימהות רבות יכולות לחוות תסכול כאשר הן רוצות ומנסות להניק את תינוקם, על מנת להעניק לו ולהזין אותו בכל הויטמינים, הערכים התזונתיים לו הוא זקוק, אך חוות קושי כאשר החלב פשוט מסרב לצאת. לכן, תוסף תזונה להגברת חלב אם הינו פתרון אפקטיבי במיוחד, אשר עוזר במקרים מסוג זה לאימהות רבות. תוסף תזונה להגברת חלב אם למעשה פותר את הבעיה, כך שהאם יכולה להניק בפשטות ובטבעיות. חשוב להבין כי פעמים רבות לאחר הלידה הגוף בטראומה, עייף, ולכן לעיתים החלב פשוט לא יוצא. מומלץ לא לוותר על הנקה, ולהשתמש בתוסף תזונה להגברת חלב אם. נעמי דרור הינה מטפלת מוסמכת בתחום רפואת הנשים, פוריות, הריון ולידה, ומספקת מגוון טיפולים, תוסף תזונה להגברת חלב אם, ודרכים טבעיות לטיפול במגוון רחב של קשיים שהאם הטרייה יכולה לחוות.

תוסף תזונה מגביר חלב אם

מומלץ להקפיד בזמן ההנקה על תזונה עשירה ומאוזנת. תוסף תזונה להגברת חלב אם הינו פיתרון במקרים בהם גם תזונה ומנוחה לא בדיוק מצליחים לעזור, ודרושה עזרה חיצונית נוספת. למעשה, תוסף תזונה להגברת חלב אם, מתאים לכל אם אשר חווה קושי בהנקה אך עדיין לא מוכנה לוותר על הדבר הכה חשוב הזה.

איך להמריץ חלב אם

חלב האם משתנה לאורך תקופת ההנקה, כך שהוא מתאים את עצמו לשלבי ההתפתחות של התינוק. חלב האם מעניק לתינוק מגוון יתרונות חשובים כמו שיפור העיכול, ספיגה טובה יותר של ברזל באמצעות החלבון שנמצא בחלב האם, ועוד. תוסף תזונה מגביר חלב אם מיועד למצבים בהם האם מתקשה להניק בעקבות אי יציאה של החלב, ונשים רבות משתמשות בו על מנת לא לוותר על הליך ההנקה המהותי והכה חשוב עבור התינוק.

איך להרבות חלב אם

אימהות טריות רבות נתקלות בקשיי הנקה, ושואלות עצמן איך להרבות חלב אם, במקרים בהם מנוחה ותזונה פשוט לא עוזרות. ברוב המקרים, האמצעי האפקטיבי ביותר הוא תוסף תזונה מגביר חלב אם. ההנקה מהותית עבור התינוק, וידועה כמחזקת את החיבור הרגשי בין האם לתינוקה, וכמובן שגם תורמת לבריאותו. נעמי דרור, מטפלת מוסמכת, מומחית בתחום הפריון, ההריון והלידה, מעניקה פתרונות רבים לאימהות טריות, בדגש על דרכים טבעיות.

צמחי מרפא להגברת ייצור חלב:

פורמולת MAMA FLOW מסדרת Leaf to Life, נותנת מענה למקרים בהם ייצור חלב האם לקוי על ידי שילוב ייחודי בין צמחי מרפא סיניים המגבירים ייצור חלב (צמחים גלאקטוגוגים) לצמחי מרפא המחזקים את הגוף לאחר הלידה, על מנת לאפשר למשאבים הטבעיים של הגוף לייצר את חלב האם.
קראי עוד על פורמולת MAMA FLOW

חדש!

משלוח חינם למזמינים 2 יח׳ +

משלוחים מהיום להיום למזמינים עד השעה 12:00

מהיום להיום במרכז: בת”א, רמת גן, גבעתיים בני ברק, יפו, באר יעקב וראשון לציון.

מהיום למחר: פ”ת, חולון, בת ים וכפר סבא 

ירושלים: ניתן לעשות איסוף עצמי ואו משלוח מהיום להיום

כל הארץ: בין 3-1 ימים (בדר”כ מגיע תוך יום)

מיד לאחר שתלחצי על הוספה לעגלה תלחצי על 
הצג עגלה זה יוביל אותך לדף הכנסת פרטים ושם תוכלי לקנות את המוצר. 
המוצר ישלח אלייך בהקדם ולפי מקום מגורייך וזמן הזמנת המוצר.

נעמי דרור

מטפלת מוסמכת ברפואה סינית – מומחית לפריון הריון ולידה לגברים ולנשים. נעמי החלה את לימודיה במגמה לרפואה סינית “במכללת רידמן”, שם סיימה בהצטיינות לאחר ארבע שנות לימוד. נעמי עברה התמחות בבית החולים Zhejiang Provincial Hospital בעיר הנגז’ו שבסין, שם רכשה ידע רב בתחומים השונים תוך כדי העמקה ברפואה פנימית ורפואת נשים. במהלך שנותיה כמטפלת החליטה לעבור גם הכשרה בכדי להיות תומכת לידה – דולה.

כיום נעמי מטפלת בקליניקה הפרטית שלה בירושלים ובקופת חולים כללית, ובנוסף מרצה ללימודי רפואה סינית במכללת מעינות.

המלצות

  1. טל ברעם

    הייתי בתקופה של לחץ והרגשתי שמתמעט לי החלב. הרופא כבר אמר לי שאני מוכרחה לתת תוספת תמל, ולא רציתי. הכדורים הגיעו אלי עוד באותו יום שהזמנתי, וכבר למחרת הרגשתי הבדל לטובה בכמות החלב. כעבור שבועיים המשקל של התינוק היה תקין. מאוד מרוצה וממשיכה לקחת כדורים ולהניק הנקה מלאה.
    ממליצה בחום, אצלי זה עזר.
    טל

  2. אפרת

    לקחתי את המאמא פלו אחרי 4 חודשים
    היה לי חוסר של בקבוק שכל פעם הייתי נותנת תמל.
    במקביל חזרתי לעבודה
    והמצב התחיל להחמיר.
    לשמחתי נתקלתי במוצר שלכם
    השירות היה כלכך מקסים.
    וזה ממש עזר לי.
    תודה רבה לכם

  3. Jasmin T

    This product really works, I will be ordering more! Thanks

  4. Maya

    I just wanted to say that I had tried every piece of advice and every product available to no avail until I tried Mama Flow. I got it 2 weeks ago and WOW, I immediately saw an improvement. Thanks!

  5. הגר

    מוצר מדהים!
    מפעם אחת ביום של שאיבה לכמעט הנקה מלאה תוך שבוע וחצי ברוך השם בזכות התפילות ובזכות הכדורים וההתמדה – ממליצה בחום!
    שירות לקוחות מעולה!

  6. מוריה

    בזכות מאמא פלו ההנקות הפכו להיות קלות ויעילות יותר! הנקתי את בתי במשך 3 חודשים והרגשתי שבכל זמן ההנקה היא כועסת, שלא באמת יוצא לי חלב ושזה הפך להיות קושי עבורי ועבורה. ניסיתי כל מיני תרופות ומאכלים שהמליצו לי עד שהחלטתי לנסות מאמא פלו והמוצר הזה מושלם! אני מופתעת שלא ידעתי על זה קודם, זה ממש הגביר לי את החלב, חיזק אותי והפך את ההנקות להרבה יותר קלות ונעימות. לא רציתי לוותר על ההנקה, ובמיוחד לא עכשיו כשיש קורונה באויר ובזכות הכמוסות האלו אני ממשיכה להניק כבר כמעט חמישה חודשים. תודה, תודה ושוב – תודה!

  7. Dalit Ben Josef

    וואו.
    ואוו.
    ושוב פעם – וואו.
    הכדורים האלו הצילו אותי, ממש כך!!!
    אם שקלתי להפסיק להניק ולעבור לפורמולות, כמה ימים אחרי שלקחתי מאמא פלו הבנתי שההנקה הזאת לא הולכת להיגמר ואני כל כך שמחה שלא ויתרתי! כיום, אחרי שנה ו-8 חודשים של הנקה (וחייבת לציין שזאת הייתה הנקה מלאה), אני הולכת לגמול את בתי ואני חייבת להודות לכם+להמליץ לכל בחורה אחרת על המוצר הזה.
    בסך הכל מדובר בכמוסות שלוקחים מדי יום, אין להן תופעות או משהו, הכל 100% טבעי ובריא וזה באמת עובד! כמויות החלב התעצמו וההנקה הפכה להיות הרבה יותר פשוטה, אם קודם לכן הבת שלי הייתה מאוד עצבנית בזמן ההנקה ומשוחררת יותר כשנתתי לה בקבוק שאוב, אחרי כמה ימים ההנקה הפכה להיות פשוטה יותר לשתינו. אני אומרת לכן, זה מוצר ששווה זהב ולא סתם יש כל כך הרבה נשים שממליצות עליו. ממליצה, ממליצה ושוב – ממליצה. מוזמנות לדבר איתי גם, מוכנה להמליץ בפרטי.

  8. מיכל

    אם יש מוצר שחבורת הווטסאפ שלי לא מפסיקה לפרגן עליו זה על המוצר הזה, והפעם, כשבאמת לא הצלחתי להניק והזדקקתי להמלצות החלטתי לנסות את המוצר שכולן מדברות עליו, ועכשיו גם אני מצטרפת למעגל הממליצות. מאמא פלו הוא מוצר מצוין להגברת חלב אם, אין לו תופעות, הוא טבעי ועובד מצוין. הייתי כל כך מיואשת מההנקה עד שסוף סוף הצלחתי! חשוב לי לציין שגם הקפדתי על שתיית מים ואכילה טובה והשילוב עם המוצר הזה הוא מנצח.

  9. אלינור הלוי

    אחרי מספר רב של ניסיונות הנקה כבר כמעט והרמתי ידיים. החלטתי לתת הזדמנות אחרונה עם מאמא פלו ולהפתעתי ולשחמתי הרבה כמויות החלב עלו באופן משמעותי, הצלחתי להניק מבלי לסחוט ולנסות להילחם על כל טיפה והמוצר הזה הפך את ההנקה לרגועה וטובה יותר. צריך להכתיר את המוצר הזה ואם יש איפה להצביע אני מוכנה לקחת חלק.

  10. דנית אליהו

    במשך תקופה ארוכה ניסיתי להגביר חלב ונתקלתי בלא מעט קשיים. ניסיתי המון טכניקות, שיטות, מאכלים, שתיתי מים, שאבתי ומה לא עשיתי!!!! מאמא פלו הציל אותי, ממש כך. המוצר הזה מושלם, עזר לי כל כך ובזכותו הצלחתי להמשיך להניק את בני במשך שנה ו-4 חודשים, ואני מאוד מרוצה!!!!

  11. הילי

    מוצר מצוין, איכותי ובאמת יעיל שעזר לי להגביר את כמויות החלב וגם תרם לי רבות לעירנות ולמצב הכללי אחרי הלידה. בעקבות המלצתי גם חברות נוספות שלי משתמשות במוצר והן מרוצות. מוצר שחובה שכל אישה שמתקשה בהנקה תכיר ותשתמש בו.

  12. ליגל

    במשך 4 חודשים נלחמתי על ההנקה, וכשאני כותבת נלחמתי אני באמת מתכוונת לזה – הגיעה אלי יועצת הנקה, הגעתי למפגשים והשתמשתי בחוכמת ההמונים ושם גיליתי את מאמא פלו. קיבלתי על המוצר הזה המון המלצות והחלטתי להזמין מהאתר. אחרי חודשיים התוצאות היו מרהיבות וכמויות החלב עלו באופן משמעותי, אני חושבת שזה מוצר מעולה שחובה להמליץ עליו ולהכיר אותו לנשים אחרות. ההנקה כל כך חשובה ובריאה ומוצר שכזה ממש עוזר לנשים רבות לתת לתינוק את הטוב ביותר, תודה ענקית לכם על מוצר מעולה!

  13. יערה

    המוצר הזה הוא המוצר הכי טוב להגברת חלב אם ואני חותמת על זה!! בלידה הראשונה השתמשתי במוצר אחר והצלחתי להניק רק 3 חודשים, אחרי הלידה הזאת (השנייה), השתמשתי במאמא פלוו והתוצאות מדהימות!! החלב שופע, הילד שבע, אני ישנה (!!!) ואני מצליחה להניק. תודה!!!!

  14. אור

    אז הכדורים עובדים! הייתי ממש סקפטית וניסיתי ותוך יומיים ראיתי הבדל בכמויות בשאיבה. חייבת לציין יותר את השירות שהוא מעל ומעבר, זמינים לשאלות ולייעוץ, נעימים ופשוט השירות הכי טוב שקיבלתי מחברה כלשהי 🙂

  15. דיקלה

    הזמנתי היום השירות היה מדהים
    קראתי את כל התגובות מחכה שיגיע
    אני 7 חודשים אחרי לידה היו לי כמויות מעולות אני שואבת בלבד מרגע שהתינוק נולד.
    חזרתי לעבוד ובשבועיים האחרונים אני רואה פחות חלב מימה שהיה.
    מתפללת שהמוצר הזה יעזור לי….
    קראתי תגובות ונורא הופתעתי לטובה

  16. קרן

    שלום לחברת מאמא פלאו היקרה.
    שמי קרן וברצוני לשתף אתכם במשהו.
    לפני חצי שנה ילדתי בת בניתוח חירום בעקבות חוסר בתנועות עובר. היא היתה מורדמת ומונשמת במצב קשה מאוד.
    במשך חודש, היתה באינקובטור בפגייה, מחוברת לצינורות שונים ולא הייתה חזקה מספיק כדי ללמוד לינוק.
    אני, שהייתי רגילה להניק, לא יכולתי להשלים עם העובדה. היה לי קשה ברמות על. הבנתי שבחיים, שום דבר אינו מובן מאליו כלל.
    התחלתי לשאוב חלב בצורה מטורפת. כל 3 שעות, 24 שעות ביממה. אבל, מה לעשות שמשאבה היא לא תינוק….. לצערי, כמויות החלב הלכו והתמעטו וכמעט חלילה….לגמרי….
    יועצת הנקה המליצה לי על “מאמא פלאו”. כבר לאחר מספר ימים ראיתי הטבה משמעותית. היום, מס’ חודשים אחרי, אם במקרה שכחתי ליטול את הכמוסות, מיד למחרת חלה שוב התמעטות בחלב.
    אני חייבת לומר לכם: אתם פשוט ברמה של מצילי חיים. הילדה שלי היתה מקיאה את המטרנה. פשוט מקיאה. רק חלב אם הסכימה לקבל.
    אין לי מילים להודות.
    אני מניחה שאתם כבר מבינים הכל.

  17. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה המינון המומלץ של mama flow?

    • itay alter

      המינון היומי הינו בין 6-9 קפסולות ביום (3* 3 ביום), המינון משתנה עפ״י תמונת המצב של אותה אשה. במקרים חמורים ניתן לקחת 9 כדורים ביום, וכאשר יש שיפור משמעותי וייצוב של מצב החלב ניתן לרדת ל 6 קפסולות ביום. ניתן להתייעץ עם שירות הלקוחות לגבי מינון ספציפי עבורך.

  18. itay alter

    המוצר Mama Flow מכיל צמחים שעובדים על שורש הבעיה- חיזוק האם לאחר לידה, וכן טיפול סימפטומטי- מחסור בחלב אם. לכן אין בעיה לשלב את המוצר יחד עם כדורי מורינגה אם תרצי. Mama Flow מכיל חילבה ולכן איו צורך ליטול בנוסף.

  19. itay alter

    כן, אין התוויות נגד לשילוב Mama Flow וגלולות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי מגורם מקצועי מוסמך, אין לראותו כהמלצה ו/או הוראה ו/או עצה לשימוש במוצרים ו/או לשינוי או הורדה של תרופה כלשהי ו/או להוות הצהרה לגבי יעילות המוצרים או תכונותיהם. המוצרים לא הוכחו מדעית ואינם מיועדים לשמש כתחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. השימוש במוצרים עשוי להוביל לתוצאות שונות מאדם לאדם, והמשתמשים מוותרים בזאת על כל טענה, תביעה או דרישה מהחברה בהקשר זה. מוצריה של חברת ליף אוף לייף מבית נעמי דרור אינם תרופות וגם הם אינם מהווים תחליף לכל תרופה או שימוש אחר מגורם רפואי מקצועי מוסמך. אין בתמונות שבאתר זה כדי להוות מצג או התחייבות כלשהם באשר ליעילות המוצרים.

קוד הקופון הוא

SHOPPINGIL15

עד 40% + 15% הנחה נוספים על כל המוצרים באתר , קופון : ShoppingIL15

לקבלת קוד הקופון למייל מלאו את הפרטים בטופס

נקודות מכירה ואיסוף של
מוצרי Leaf of Life:

ירושלים והסביבה

אזור המרכז

אזור הצפון

*לאחר בחירת משלוח מסוג "איסוף עצמי בחינם" נציג יצור עמך קשר לבחירת נקודת משלוח ותיאום הגעה.
** נקודות איסוף עם Mama Flow בלבד

יש לוודא עם הנציג שיש מלאי בנק איסוף הרלוונטית

צריכים עזרה? דברו איתנו בווטסאפ.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋 אפשר לעזור?
דילוג לתוכן