שליית פתח – Placenta Previa

מהי שליית פתח?

השליה הינה איבר המתפתח כבר בתחילת ההריון ומטרתו הינה הזנת העובר, סילוק פסולת, ייצר והפרשת הורמונים אשר שומרים על הריון תקין. השליה מחוברת לחלק העליון של קיר הרחם, מן השליה נוצרת חבל הטבור המחבר בין האם אל העובר.
שליית פתח, המכונית לעיטים שלייה נמוכה, נקראת בשפה המקצועית Placenta previa, זהו מצב בו השלייה אשר אמורה להיות מחוברת לקיר הרחם שוקעת מטה אל כיוון צואר הרחם. סיבוך זה מתרחש אצל 1 מתוך 200 הריוניות, ויכול להופיע החל מהטרימסטר השני (משבוע 14) ואף נפוצה יותר בטרימסטר השלישי. שליית פתח לרוב מתגלה בבדיקת אולסרהסאונד שגרתי, ובחלק מהמקרים מתגלה עקב דימום וגינלי אשר אינו מלווה בכאב במהלך ההריון.
שליית פתח מדורגת עפ”י דרגת הקרבה של השליה אל פתח צואר הרחם, כאשר המצב חמור יותר ככל שהיא מתקרבת אל הפתח, ואף עלולה לכסות אותו במלואו.

אשמח ליעץ ולענות על כל התלבטות או שאלה בנושא , ניתן לפנות אלי ישירות בווטסאפ ואחזור בהקדם (לחץ כאן)

מהם הגורמים לשליית פתח וכיצד ניתן לטפל?

הגורמים למצב של Placenta Previa אינם ברורים, אך מחקרים מראים שהסיכויים לסיבוך זה עולים עם גיל האם, אצל נשים מעשנות, בהריון מרובה עוברים, לידות צפופות, ואצל נשים אשר עברו גרידות וניתוחים ברחם אשר עלולים לגרום להצתלקות ברחם מה שעלול להפריע לשליה לעלות מעלה עם התרחבות הרחם.
ברוב המקרים כאשר מתגלה שליית פתח בשבועות מתקדמים יותר ועד השבוע ה 20 סיבוך זה נפתר מאליו והשליה עולה מעלה עם התרחבות הרחם, ורק במעט מן המקרים נדרשת התערבות רפואית. אם המצב אינו נפתר מאליו עד מועד הלידה השליה עלולה להיות בדרכו של העובר החוצה ולגרום לדימום ניכר בלידה, ולכן מבצעים ניתוח קיסרי.

כיצד הרפואה הסינית יכולה לסייע במצב של שליית פתח?

ברפואה הסינית מצב של שליית פתח נחשבת למצב בה איברים “שוקעים מטה” דבר התלוי לרוב באנרגיית האדמה בגוף אשר אחראי על החזקה של האיברים במקומם. לכן תפקידי כמטפלת הוא למצוא את הסיבה לכך שאנרגיית הגוף שוקעת מטה, לשפר את סביבת הרחם ע”י הזנה של דם ולהרים מעלה. הטיפול הסיני ב-Placenta Previa נעשה בעזרת דיקור וצמחי מרפא, ונחשב לטיפול בטוח ויעיל.

המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי מגורם מקצועי מוסמך, אין לראותו כהמלצה ו/או הוראה ו/או עצה לשימוש במוצרים ו/או לשינוי או הורדה של תרופה כלשהי ו/או להוות הצהרה לגבי יעילות המוצרים או תכונותיהם. המוצרים לא הוכחו מדעית ואינם מיועדים לשמש כתחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. השימוש במוצרים עשוי להוביל לתוצאות שונות מאדם לאדם, והמשתמשים מוותרים בזאת על כל טענה, תביעה או דרישה מהחברה בהקשר זה. מוצריה של חברת ליף אוף לייף מבית נעמי דרור אינם תרופות וגם הם אינם מהווים תחליף לכל תרופה או שימוש אחר מגורם רפואי מקצועי מוסמך. אין בתמונות שבאתר זה כדי להוות מצג או התחייבות כלשהם באשר ליעילות המוצרים.

קוד הקופון הוא

SHOPPINGIL15

עד 40% + 15% הנחה נוספים על כל המוצרים באתר , קופון : ShoppingIL15

לקבלת קוד הקופון למייל מלאו את הפרטים בטופס

נקודות מכירה ואיסוף של
מוצרי Leaf of Life:

ירושלים והסביבה

אזור המרכז

אזור הצפון

*לאחר בחירת משלוח מסוג "איסוף עצמי בחינם" נציג יצור עמך קשר לבחירת נקודת משלוח ותיאום הגעה.
** נקודות איסוף עם Mama Flow בלבד

יש לוודא עם הנציג שיש מלאי בנק איסוף הרלוונטית

צריכים עזרה? דברו איתנו בווטסאפ.

דילוג לתוכן